Med över 200 nöjda kunder i Norden är du snart i gott sällskap!

76 i NPS för Learnster!

Vi brinner för att alla som använder Learnster ska uppleva maximalt värde. Målet är att ni som organisation ska lyckas!
76
-100
0
30
70
100
Underkänt
Bra
Enastående
Världsklass
* NPS (Net Promoter Score) är ett index som bygger på frågan skulle du rekommendera [företaget] till en vän eller kollega? Frågan besvaras med ett betyg mellan 0 och 10. Resultatet beräknas genom att subtrahera den procentuella andelen Kritiker från den procentuella andelen Ambassadörer. Passiva exkluderas från kalkyleringen. Kritiker: betyg 0-6. Passiva: betyg 7-8. Ambassadörer: betyg 9-10.

Kundcase

Så använder våra kunder Learnster

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Med hjälp av Learnsters lärplattform blir våra utbildningar nu både smartare och flexiblare.

Våra medarbetare är de viktigaste resurserna vi har. Vi investerar därför årligen i utbildningar till samtliga medarbetare genom vår internskola SATS Academy. Med hjälp av Learnsters moderna lärplattform blir våra utbildningar nu både smartare och flexiblare. Programmen kan genomföras på väg till jobbet, på jobbet eller på väg hem från jobbet. Fantastiskt!

Johan Westberg
Nordic Culture & People Manager, SATS

Learnster är stolt leverantör till följande organisationer som arbetar för en bättre värld.

Learnsters lärplattform ligger i framkant och vi har stor tilltro till teamet på Learnster.

Kunskapsutveckling är en fundamental del i vad en modern arbetsgivare måste erbjuda idag. Learnsters plattform ligger i framkant där och vi har även stor tilltro till teamet på Learnster.

Gustaf Rentzhog
VD, Södergerg & Partners